Acabo de enviar un correo á lista oficial de OOo.org cunha opinión
máis pesimista que a que manifestei a primeira hora da mañá. Seguín
entón a recomendación de Italo Vignoli que pedía directamente silencio
ata saber se Oracle daba ese paso de colaborar coa TDF que tanto se
lle pediu.

Pasaron días desde o venres, esperaba o luns a ver se Oracle desmentía
ou matizaba a situación pero o que me encontro ao longo de hoxe é que
recollen sen ningún comentario nun blog oficial doutro directivo a
posición dun tal Eduard Screven, alto directivo de Oracle.

http://blogs.oracle.com/trond/2011/04/openofficeorg_to_become_a_pure.html

Tan elocuente como isto é o feito de que a comunicación se faga en
foros económicos, financeiros e logo se pase inmediatamente a outros
temas. En resumo, como non ven maneira de facer diñeiro con Oracle
Open Office, non lles interesa, e como a comunidade non seguiu a súa
aposta de reescribir todo a Java FX, que sería a linguaxe privativa do
seu proxecto cloud, pois liquidamos o proxecto e os recursos
dedicados.

Deixalo en mans da comunidade é un brinde ao sol, porque a comunidade
xa non está en OOo.org e moito menos despois das presións para botar
fóra dos órganos de participación aos representantes, e o código de
OOo.org xa empeza a ser moi diferente tras a limpeza que se realiza en
LIbO e a refundición dos distintos forks históricos que agora están
converxendo de novo en LIbO. Só hai que pensar que LibO xa ten máis de
1000 cadeas de localización máis ca OOo.org

Sinto aburrirvos con estes detalles pero paréceme conveniente informar
do que sei, así: o futuro de OOo.org pasa polo que non se di antes de
por aquilo que si se di.

Antón