Ola xente,

Son Maca e acábome de rexistrar fai un pouco na lista de correo.
Fai pouco tempo que sei da existencia desta comunidade pero paréceme
un proxecto moi interesante e gustaríame botar unha man.

Entre o choio e outras actividades non teño moito tempo para adicarlle
pero ós poucos algo inda podo ir facendo!

Teño un nivel de inglés bo e son galegofalante de sempre, son
programadora pero non estou afeita a traballar con software libre co
cal penso que isto pode ser unha boa formación.

Con todo isto xa me diredes con que podo comezar a axudar!

Saúdos.

--
maca do pinheiro