Ola Antón,

Moitas gracias por ofrecerte! Temos dúas listas de correo funcionando,
unha é a de desenvolvemento: ecidadania-...@freelists.org e outra a
española: ecidadania...@freelists.org. Podes inscribirte en calquera delas
e así podemos manter a comunicación.

Para a traducción podemos facer de dúas formas, ou te paso o .po coas
cadeas de texto a piñon ou te dou acceso a ferramenta rosetta (tardaría un
pouco en actualizala).

¿Qué opinas?

Atentamente,
Oscar Carballal Prego