Boas:

Show or hide Pagination support.Pagination provides page links at the bottom of the page that allow the User to navigate to additional pages. These are needed if the Information will not fit on one page.

De feito esa é a miña primeira opción:
Eu neste caso véxoo máis como funcionalidade, "capacidade de"
Amosar/Agochar a paxinación?
Amosar/Agochar a funcionalidade de paxinación?

Grazas a todos, penso que empregarei:
Amosar/Agochar a paxinación.
Non é que quede moi claro pero no contexto penso que ha de entenderse. Penso que axuda o feito de que a propia cadea a traducir faga unha explicación da a que se refire.

En 2011/11/23 08:02, Adrián Chaves Fernández escribiu:
Eu directamente non entendo o uso de support nese caso. Eu traduciría como se
non estivese. «Amosar ou ocultar a […]».