En Mon, 13 Feb 2012 12:07:30 +0100, Xabier Villar <xabier.vil...@gmail.com> escribió:

Se corre moita presa, eu podo botar unha man. Acabo de botarlle un ollo e
non son demasiadas cadeas, nin para traducir nin para revisar (a non ser
que entre algo mais que o que di Xosé...)

Correr moita presa: RC1 a vindeira semana, versión final en 2-3 semanas.

Eu non poido poñerme porque teño unhas pequerrechinhas dificuldades cun tal A. Bradley que requiren de toda a miña atención); mellor acordai entre vos como repartirvos (*) e ide enviando os ficheiros coma sempre, que para un par de trasno_sender.sh hei sacar tempo.

(*) Eu coma sempre prefiro que cada quen se ocupe de ficheiros enteiros.

Unha aperta a todos

--
BRGDS
Marce Villarino