El día 17 de abril de 2012 14:15, Leandro Regueiro
<leandro.regue...@gmail.com> escribió:

> Parece que xa o publicaron no sitio da RAG:
> http://www.realacademiagalega.org/inicio/-/asset_publisher/E4jf/content/id/33236
>
> Por certo, non me funciona a ligazón de Cabozo.

NOTICIÓN, Leandro!!!!

«A Academia quere saudar e cumprimentar estas iniciativas de Cabozo e
Trasno que contribúen, co seu labor desinteresado, a aumentar a
difusión do galego na Rede, así como a espallar unha ferramenta, o
Dicionario da RAG en liña, concibida precisamente para atender as
demandas nacidas no contexto da chamada "sociedade da información".»

Que ilusión me fai, de verdade. Son coma un neno pequeno