Reenvío a Trasno por se a alguén lle interesa.

---------- Forwarded message ----------
From: Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>
Date: 2012/4/24
Subject: Re: Descargar GIMP en galego
To: Enrique Estévez Fernández <e...@keko.me>

2012/4/24 Enrique Estévez Fernández <e...@keko.me>:
> Ola Leandro.
>
> Comentoume unha persoa que non era capaz de descargar ou pór o gimp en
> galego en windows.
>
> Como se fai. Existe unha páxina de descarga especial onde está
> localizado ao galego ou descargase desde a páxina oficial e despois,
> unha vez instalado ten que escoller o idioma galego nos menús.

Eu acabo de conseguilo no meu windows7 seguindo os seguintes pasos:

* non teño nin idea de onde conseguir Gimp para Windows, así que busco
"gimp windows" en Google
* o primeiro resultado parece que é o que necesito: http://www.gimp.org/windows/
* descargo o instalador premendo na ligazón "installer":
http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html
* por se acaso premo tamén na ligazón "FAQ", que xa sabemos que a
veces hai problemas: http://gimp-win.sourceforge.net/faq.html
* arrinco o instalador e seguinte, seguinte, cona! resulta que puxeron
o botón "Install now" no medio da xanela
* considero un anaco se me convén premer no botón "Install now" ou no
"Customize", pero para non perder máis tempo doulle a "Install now"
* despois de instalar arrinco e parece que non me rula en galego, merda!
* pecho o Gimp
* verifico a configuración de Windows e teño primeiro o galego,
despois o inglés e despois o castelán
* empezo a mosquearme
* vou mirar na FAQ que abrín antes, que malo será
* anda, mira ti, o punto 2 indica como facer que a interface de Gimp
empregue outro idioma
* non lembro como configurar a variable de contorno así que vou á
ligazón que indica o FAQ
* merda! a explicación é para winXP
* inténtoo de todos os xeitos e resulta que basicamente é o mesmo en
win7, claro que cambiando as cousas de sitio para foder:
* abro menú Inicio
* premo co botón dereito do rato en "O meu PC"
* selecciono "Propiedades"
* no panel lateral vou á última opción "Configuración avanzada del sistema"
* na lapela "Opciones avanzadas" premo no botón "Variables de entorno"
que aparece cara ao fondo
* debaixo da lista de "Variables de entorno para x" premo no botón "Nueva..."
* en "Nombre de la variable" escribo "LANG" (sen as comiñas)
* en "Valor de la variable" escribo "gl" (sen as comiñas)
* doulle aos botóns "Aceptar" de todas as xanelas que fun abrindo
* volvo abrir o Gimp, e está en galego!

Só por facer a gracia despois instalei o manual de Gimp, a versión en
inglés, porque en galego non hai:

* pecho o Gimp
* vou a http://www.gimp.org/downloads/
* baixo ata a sección "GIMP User Manual"
* premo na ligazón do inglés e descargo o instalador
* execútoo
* abro o Gimp e vou a "Axuda" -> "Manual de usuario" e selecciono
calquera apartado, por exemplo "Conceptos básicos"
* quéixase porque non se instalou o visor de axuda, pero dígolle que
me use o navegador web
* funciona!!