On Mon, 15 Nov 1999, Juan Ignacio Nogueira wrote:

>       Lembrei que hai un programiña chamado fortune que che contaba un conto
> cada vez que o chamabas. Penso que sería boa idea que tamén soltase algún
> refrán ou dito galego, non?.

        Isto é realmente sinxelo. Chega con ter unha boa colección de
frases, e indexalas coas ferramentas coas que xa se fan os ficheiros de
datos de fortunes.

        O máis complicado sería incluilo na distribución principal de
fortunes, pero tamén se podería facer, creo eu.

                                                Un saludo.

Jose Dapena Paz | mailto:jdap...@mundivia.es
                | http://personales.mundivia.es/jdapena
[GGL developer] | DynDNS: metalicana.ddns.org