Wed, Feb 02, 2000 at 07:10:08PM +0100, Manuel A. Fernandez Montecelo escribió:

>ben, ou é menos importante ter a máis mínima cousa unificada a formar
>bandos. xDDD

        Non entendo ben o que dis, pero ben... :-D  E non creo que se vaian
formar bandos porque uns usen "enlace" e outros "ligazón". :-?

>claro que implica confrontación, e por iso usei precisamente esta
>palabra e non outra.

        Por iso o digo, eu penso que non, polo que che dixen arriba. :-)

>estou dacordo niso, mais eu só estaba a falar do do "diccionario
>unificado", ou non era iso do que estabades a discutir? quizais xa me
>perdín? xDDD

        Ou mesmo perdinme eu. X'DDD

        O que é certo é que, visto o visto, tes razón en que sexa mellor
que o número de termos común sexa o menor posible.  Xa dixen noutra mensaxe
que iso afectaría tamén a fiestra-xanela-ventá...

        Pero a ficheiro non, por favor. O:)))

>"me congratulaaaaa", pero quizais algunhas discusións exaltan demasiado
>os ánimos e logo pasa o que pasa ...

        ¿Por?  Mentres non se digan mentiras dos outros... ;-)

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97