> engraçado, ninguém por aqui gosta do kde. o que aconteceu? :-)

Supoño que tera que ver coa licencia, que se parece moito a windows, ...

A min persoalmente non che me cae tan mal, o look é bastate aceptable, alo
menos para min, y polo que oín de kde 2.0 (xa o oín duas veces) está moi
pero que moi ben, aparte de que teñan cousas funcionando (en estado beta)
que creo que gnome inda tardará en ter, a non ser que collan o seu código,
iso se as chega a ter, claro :-)

> no final das contas a idéia é ter tudo disponível.

Eu cría que iso xa o deixara eu claro despois de preguntarcho a ti, parece
ser que nono dixera tan claro como eu crera O:-)

Saudos!
--
Manty/BestiaTester -> http://manty.i.am