"Manuel A. Fernandez Montecelo" escribió:

> moito non (sobre 10K), e que o paga? O;))

Podemonos poñer a pedir nun semaforo, ou se non, mangamoslle o nº da tarxeta de
credito a B.G. e pagamos cos seus cartos. Ainda que agora que baixaron un 15% as
accions non sei se lle quedaran moitos Billons. :-D

Agora en serio, se hai que poñer unha pequena, _Pequena_, cantidade cada un non
hai
problema, ¿non?

> GLinux como dixo Francisco non está mal, e confúndese menos a xente que
> con gl (pefixo ou sufixo) aparte. ademáis estará a descripción en galego
> ou que poña algo sobre o acrónimo. e integra Gnu/Linux e GL do gl (->
> código de galego).

Chamademe Fran que se non facedesme moi vello.

Que conste que non é dos nomes que mais me gustan, pero gustame que a alguen lle
guste. :-)
Por certo, esas ducias de visitas (con gl-linux, linux-gl  podiannos vir ben
¿non?
XD

> e é importante pero tampouco é unha cousa vital, eu deixaría unha semana
> para propoñer outros ou obxectar sobre este, e nada máis.

A ver se a alguen se lle ocorre algo mellor.

A VER, ¿ALGUEN COÑECE A UN DEBUXANTE?

A banda do pingüin esta mellor ca a anterior pero non me entusiasma o de porlle
escudo. De calquera xeito esta mellor agora.

> non sei se volo comentei antes, pero gustaríame algo máis orixinal. é
> dicir, outro animal (ou equivalente) identificativo, tal como o do
> propio linux, GNU, GNOME, GIMP, SLUG, ...

Propoño un ourizo cacho como mascota.

> pero iso non corre présa, pódese cambiar cando se queira sen trastocar
> nada de nada e esas cousas ...

Certo.

> aburinho!!

Abur, eu deixovos que teño que planta-las patacas (no disco duro)

Responderlle a