Tue, Apr 04, 2000 at 10:39:51PM +0200, Francisco X. Vázquez escribiu:

>Agora en serio, se hai que poñer unha pequena, _Pequena_, cantidade cada un
>non hai
>problema, ¿non?

        Se non sae outra cousa... Eu penso que non son máis de 5000. :-?

>A banda do pingüin esta mellor ca a anterior pero non me entusiasma o de
>porlle o
>escudo. De calquera xeito esta mellor agora.

        O do escudo foi porque o Creque o chamou "miss Galicia 2000" cando
só tiña a banda. X'PPPPP

        A min gostaríame que levase unha gaita, pero iso tamén require
moito manexo dos programas de retoque...

>Propoño un ourizo cacho como mascota.

        ¿Iso é moi galego?  Eu pensaba que non. :-D

>Abur, eu deixovos que teño que planta-las patacas (no disco duro)

        X'D

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97