"Francisco X. Vázquez" wrote:

> Podemonos poñer a pedir nun semaforo, ou se non, mangamoslle o nº da tarxeta
> de
> credito a B.G. e pagamos cos seus cartos. Ainda que agora que baixaron un 15%
> as
> accions non sei se lle quedaran moitos Billons. :-D

X)))

a ver calculemos ... M$ perdeu o 15%, arredor duns 13 BILLONS e pico,
iso significa que ten un capital virtual duns 90 e pico BILLONS. claro,
que billga~1 non ten todo M$ pero hoxe seica perdeu el 2 BILLONS e saía
todo sorrinte na rolda de prensa, así que eu diría que non durme na rúa
X))

> Agora en serio, se hai que poñer unha pequena, _Pequena_, cantidade cada un
> non hai
> problema, ¿non?

si, pero ahí entra o problema de *quen* os pon O;))

> A ver se a alguen se lle ocorre algo mellor.

xa, pero eu creo que non debemos retrasar esto moito tempo ou?

> Propoño un ourizo cacho como mascota.

hmm, interesante ... :)))

> Abur, eu deixovos que teño que planta-las patacas (no disco duro)

ten coidado co sacho ... a ver se vas foder algún cilindro ... ;)))

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>

Responderlle a