> que cho conten Jacobo o Jesus, polo que sei trata diso que saiu no
> Correo Galego de que Fraga e Rik ían a comezar a traducir o linuz a
> galego ou algo así. por certo, se alguén ten o artigo a ver se mo pode
> pasar; porque eu seguira o enlace pero non rulaba ou non sei que pasou
> pero non o puidera ler.

De feito estaría ben que alguén o puxese por aqui transcrito, ou alo menos
resumido :-)

Polo que eu sei o único que houbo entre a Xunta e Rik foi un malentendido,
ou sexa, que Rik lles pedía que apoiasen a traducción do Linux ó galego e
eles entenderon que quería pasar todo o sistema informático da Xunta a Linux
X-))) en fin, e por riba, cando me din conta do malentendido, Rik non puido
xa falar con ninguén na Xunta para desfacelo :-(

Hoxe mesmo (5 de Abril) falei con Rik, e dí que cando teña tempo vai
terminar o que estaba facendo para darlles ós da Xunta, pero que o fará en
plan carta aberta. En canto seipa algo mais xa volo direi.

Cecais non estaba mal coller o texto que faga Rik, traducilo ó galego, e
quedar cos da Xunta para termos todos unha reunión con eles :-)

Saudos!
--
Manty/BestiaTester -> http://manty.i.am

Responderlle a