>Tue, Apr 04, 2000 at 07:36:51PM +0000, Manuel A. Fernandez
Montecelo escribiu:

>       O único é que tampouco é moi indicativo... "glinux" pode ser
>calquera cousa, coma quen di...

>       Xa, pero no caso de que teñamos que coller un nome de dominio,
ou
>un nome de proxecto en sourceforge, habería que facelo segundo
o nome. ;-)

A semana xa pasou, ¿non? e ninguen dixo nada.
LeGal tampouco non queda tan mal, hoxe fun a conferencia que
diron os do gpul e nunha proxeccion que puxeron falaban dos
grupos de traduccion, entre eles LeGal e quedaba bonito e todo,
ali, o lado de Lucas.
Se alguen se lle ororre algo mellor, pois ben, pero eu case que
prefiro LeGal ca Glinux.  ¿non vos gusta proxecto Galicia?,
Trasno: Traductores soitarios do noroeste. X-D

¿o do nome de dominio significaria que en vez de ser
LeGal.SourceForge.com seria directamente www.LeGal.org, non?

>       ¿Alguén manexa ben o GIMP? X')

Eu ainda diria mais, ¿Alguen sabe usar un programa de retoque
fotografico/debuxo e se anima a aprender a usar GIMP para poder
facer un logo para o equipo de traduccion o galego de linux?

Abur

Responderlle a