Tue, Apr 11, 2000 at 09:15:26PM +0100, gran...@mundivia.es escribiu:

>A semana xa pasou, ¿non? e ninguen dixo nada.

        O da semana foi cousa do creque. X')

>LeGal tampouco non queda tan mal, hoxe fun a conferencia que
>diron os do gpul e nunha proxeccion que puxeron falaban dos
>grupos de traduccion, entre eles LeGal e quedaba bonito e todo,
>ali, o lado de Lucas.
>Se alguen se lle ororre algo mellor, pois ben, pero eu case que
>prefiro LeGal ca Glinux.

        Se iso vótase. :-)

>¿non vos gusta proxecto Galicia?,
>Trasno: Traductores soitarios do noroeste. X-D

        Ou lingux (ten ling=lingua, ling=linux en galego, lin(g)ux=linux)

        X')))))

>¿o do nome de dominio significaria que en vez de ser
>LeGal.SourceForge.com seria directamente www.LeGal.org, non?

        O do dominio terá que esperar un pouco... temos a posibilidade de
coller un bo (que non vou dicir aínda ata que non estea confirmado, e polo
que tarden paréceme a min que non o vai estar) ;-)

>Eu ainda diria mais, ¿Alguen sabe usar un programa de retoque
>fotografico/debuxo e se anima a aprender a usar GIMP para poder
>facer un logo para o equipo de traduccion o galego de linux?

        Eu non penso pagar a ninguén. X'DDDDD

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97