Jesus Bravo Alvarez wrote:
> [...]

non.

hmmm, pois está ben ... :))

>         Ou lingux (ten ling=lingua, ling=linux en galego, lin(g)ux=linux)

... aínda que este tampouco é coxo! ;))

pequena correción: orixinalmente sourceforge.net, creo que o .com non
está rexistrado (non vaia ser que alguén queira velo, poña "com" e quede
coas gañas ;))

>         Eu non penso pagar a ninguén. X'DDDDD

home, eu saber seino usar "asín máis ou menos"; pero de ahí a ter a
"arte" necesaria para facer un logo hai un cachiño ;))

>      _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97
>    _|  |_| _|  |_|  http://De.nuevo.en/~obras

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>