Sun, Apr 16, 2000 at 11:35:57PM +0200, Santiago Garcia Mantinan escribiu:

>Ummm, pois non soa mal, ademais de que e unha palabra totalmente enxebre e
>tal, o que pasa e que o significado... non sei eu :-)

        Non ten por que significar algo...

        "Trasno: Proxecto de traducción de Linux ó galego"

        Se logo algún quere preguntar... X')))

        Outra vantaxe é que o dominio trasno.org non está rexistrado, e que
se buscas en google/yahoo/... aparece só media ducia de páxinas
relacionadas. :-)

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97