>Tue, Apr 04, 2000 at 10:39:51PM +0200, Francisco X. Vázquez
escribiu:

>       Se non sae outra cousa... Eu penso que non son máis de 5000.
:-?

>       O do escudo foi porque o Creque o chamou "miss Galicia 2000"
cando
>só tiña a banda. X'PPPPP

Pois se decia eso ahi atras a ver con que cousas ven despois da
famosa ferta da carballeira, que me dixeron que vas por ali as
nove da maña e xa andan peneques.  X-D  X-D

>       A min gostaríame que levase unha gaita, pero iso tamén
require
>moito manexo dos programas de retoque...

>       ¿Iso é moi galego?  Eu pensaba que non. :-D

Dende logo e mais galego ca un pinguin por moita banda azul que
leve. ;-)
Por aqui si que hai ourizos. Secadra quedaba mais chulo un
xabarin pero daquela ibannos confundir co xabarin club da
galega.
Tamen podia ser un corvo,..., por bichos non sera.

>       X'D

O das patacas deciao porque os do gpul ( que son unhos tios
cojonudos :-D ) dironme unha copia de Potato e tiña pensado
poñerme a instalalo daquela, pero doume unhos petenos poblemas
(e non son o unico).

PD: e un coñazo escribir emails dende os AnficX.  :-(

Responderlle a