Ola xentiña:

        Mentras non remato o gimp-script-fu.pot vou coller tamen o
gimp-FreeType, que este traduzoo de volado (de feito xa case esta). O
caso é que me xurdiron un par de dúbidas, a ver se me botades unha man:

Hinting: Eu traducin como Indicando pero non remata de convencerme.

Kerning: Esta si que non teño nin idea. ¿Nucleando? X-D

As duas estan asi, soltas, sen ningun contexto do que sacar un posible
significado. :-(

Saudos.
 Francisco Xosé Vázquez Grandal, O Fran "Do Moucho".

  ...oooOOO mailto:gran...@mundivia.es OOOooo...

  "Xente toda das Mariñas, chapapote no cerebro,
          non che estrañe se son bravos"