Roberto Suarez Soto wrote:

>         Tamén poderiamos facer outra cousa:
>
>         Na Arroutada Party sempre hai concursos de gráficos. GPUL (ou Trasno,
> ou GPUL/Trasno, ou Trasno/GPUL %-)) poderia "patrocinar" un concurso para o
> logo. Nestas parties hai moi bos grafistas, e seguro que os resultados que
> acadábamos eran bastante bos :-) ¿Parécevos ben?

A idea eu creo que é boa, pero ¿podese facer?. Ese concurso haberia que
"convocalo" antes, esas cousas levan tempo. E outra cousa é como poderia
patrocinalo Trasno, esto é un proxecto, non unha asociación formal e non
se dispon dos recursos (monetarios supoño) precisos. E tampouco creo eu
que debera patrocinalo gpul, ó fin e ó cabo eles non teñen culpa.
Entendeseme? un, dous, tres, probando.

Ben, saudos a todos. ;-)