El día 16/Sep/2000, Jesus Bravo Alvarez escribía:

>       Sen dúbida o desexable é iso, que as institucións empecen a usar
> software libre para diminuír gastos. ¿Pensarían no que se aforrarían
> poñendo Linux nas aulas de informática das escolas?

        ¿Nas escolas? Xa só nas oficinas dos estamentos estatais aforrarían
moitísimos cartos. A cousa é que ninguén se atreve a darlle ó choio o pulo
inicial, que de facelo o demáis caería só :-)

> agardar a que escollamos o logo (por certo, tamén deberiamos poñer prazos
> para a votación do logo). ¿Ideas?

        Eu creo que podemos colle-lo meu e así xa non hai que perder tempo
votando }:-) :-D

--
        Roberto Suarez Soto        ·       Orange is young full of daring
          ask...@gpul.org          ·              But very unsteady