O Sábado 02 de Decembro de 2000 ás 17:38, Jacobo dicía:

> Na traducción de Gnome empréganse varios termos. Se cadra conviña
>uniformizalo... :-?

        Si, alá por agosto do 99 cando traducín gnome-libs puxen
"parámetros".  Porque é a única que non se usa para as outras palabras
relacionadas:

configuration -> configuración
options -> opcións
properties -> propiedades
preferences -> preferencias
settings -> ??? (se non é parámetros, podería ser opcións ou configuración)

        O que pasa é que en inglés tampouco as poñen con demasiada
coerencia, así que... :D

>msgfmt -c -v --statistics -o /dev/null FICHEIRO

        Por certo, o -c é para facer comprobacións de linguaxe, ¿non?  (é
dicir, as posicións dos %s, %d... nas cadeas de C, por exemplo)  Dígoo
porque a traducción da axuda do msgfmt está mal. O:)))

        Ufff, polo que parece é simplemente unha descrición dese grupo de
configuración.  O que non me cadra é iso da "función", pero intúo que está
dentro do posesivo (é dicir, é a súa función)

..... coñecer o seu nome, a súa función e o ambiente/contorno de rede."

        A dúbida é o xénero... Probablemente sexa "Existentes", pero iso
habería que velo co programa.

> "Cambia-lo enderezo IP do alias ou os seus nomes correspondentes".

        Si, pódese cambiar o enderezo ou o nome...  Por certo, creo que aí
se podería usar "mudar".

"Mudar o enderezo IP do alias ou os seus nomes correspondentes."

> En galego, o plural de alias é alias :-)

        Iso xa non cho sei. :D

> Mira que me soa mal o de pasarela, pero terei que roelo, supoño :D

        É o problema de sempre.  ¿Pasarela ou gateway?  ¿Swap ou
Intercambio?  ¿Firewall ou cortalumes/devasa?

> "Configuración primaria da rede", creo que sería máis exacto. Pero se
>cadra, peor.

        Ben, iso é o que aparece na pestana superior a modo de título.  É
para a configuración do IP, da pasarela, da máscara, etc...

        Logo ten un botón de "Avanzado", que imaxino que permitirá
configurar outras redes.  O problema é que polo momento ese programiña está
en desenvolvemento...

> Mmm... ¿sería axeitado traducir "Import" por "Importación"?
> Non, máis ben case que non.

        Depende do caso.  Como verbo si, como substantivo seica é pouco
claro...

> ¿"Propiedades dos SF remotos"?

        Aquí por exemplo tampouco quedaría mal "Propiedades da Importación
de SF"...

> ¿"Patrón para os clientes"?

        Si, algo así.  É un patrón (tipo *.gpul.org) para definir regras
para o NFS.

> ..."coma o seu nome".

        Aí creo que é opcional. O;)))

        Por certo, creo que tamén podería ser "mudar". :D

> " << Básica ", a configuración.

        Iso vese tan ben co programa diante... ais... :D

        Mmmm, agora non sei se "rango" está admitida con ese significado...
Intervalo creo que é máis razoable

> Mmmm... ¿"estabrecido"?

        En todo caso "establecido". ;)

> "Por favor, escriba un nome de grupo válido, con só letras minúsculas,\n"
> "ou escolla un do menú colgante."

        Logo está a versión reducida:

"Poña un nome de grupo válido, en letras minúsculas, ou seleccione un do "
"menú."

        Eu creo que o "please" e o "only" sobran.  E o pull-down creo que
non supón un problema para entendelo.

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97