O Wed, 11 Dec 2002 01:06:22 +0100
Santiago Garcia Mantinan <ma...@manty.net> escribeu:

> Si, era para iso, pero veña, pasando que xa estou vendo eu que...

Facemos como queiras, podo subilos eu perfectamente.

> Esto, a ver, creo que non me liches nada do que puxen, of ficheiros
> todos eles xuntiños suman 69 KBytes, a non ser que me teña equivocado.

Si que lin, si. O que pasa e que e non sei en que estaba pensando, eu
queria decir bytes. O:-)

> Que non hai ningun grande, a ver, estos son os únicos que pasan dun K:

Refirome ós máis grandes, xa vin que non hai ningun grande grande. O
máis grande e options.html e en 15-20 minutos tradúcese. So pretendia
que ninguen se quedara con "moitos" ficheiros e que non rematara de
traducilos nunca.

> Así que si crés que o .pot debeo facer un só e tes ganas, veña, é para
> ti, se non se opón ninguén.

Xa pensaba collelo, pero como ata sabado non me porei con el non o
queria acaparar por se lle interesaba a alguen.

> En canto ós ficheiriños eses, se reparten entre o resto.
>
> Esto... do resto que dis pareceme ben, pero non vexo o interese da
> xente, xa ves, o único que respostaches fuches ti, e na lista conto
> alomenos a outras catro persoas apuntadas para traducir ademais de ti
> e mais eu.

Semella que xa hai outro.

> Nono creo, como xa dixen vai con retraso, segundo ese calendario teria
> que ter xa a beta6 e a rc1 sacadas, e polo de agora nin unha nin a
> outra, iso si, no cvs xa anda o tag da beta6 que foi de donde saquei
> eu o .pot, pero tampouco nos podemos durmir.

A traducción en bruto podese facer rápido, depurala un pouco xa pode
levar un pouco máis.

Saudos.
--
   ()   \\ Fco. Xosé Vázquez Grandal