Leandro Regueiro escribió:
> A min o de facer un dicionario en liña pareceme que levaria demasiado
> traballo. Ainda que algo hai que facer, poñerse en contacto ca Xunta a
> ver se fai algo, facerlles unha visita á sede da RAG, ou en ultimo
> caso, poñernos nos a elo. Para isto último igual seria boa idea
> poñerse en contacto con xente que estea disposta a dar o seu tempo.

Sería cuestion de que actualizasen o dicionario da RAG de
http://www.edu.xunta.es/diccionarios/, como teñen o Volga
(http://www.realacademiagalega.org/volga/) pero coñecendo un pouco como
funciona a RAG creo que serviría de pouco porse en contacto con eles.
Pode ser máis interesante falar co ILGA (http://www.usc.es/ilgas/) e ver
a posibilidade de por en liña o dicionario de dicionarios. Penso que a
actitude do ILGA fronta a posta en liña dos seus proxectos e máis aberta
ca da RAG, como se ve no TILG (http://www.ti.usc.es/TILG/), TMILG, ou na
cartografía dos apelidos
(http://servergis.cesga.es/website/apelidos/viewer.asp)

Ata logo

Tomás

--
Tom'as Fern'andez Pena
Dpto. Electr'onica e Computaci'on. Univ. Santiago de Compostela.