Si, fun eu. Estas cousas deberianse debater o máximo posible. Acabo de
enviala a mancomun tamén. Igual dende alí fan algo.

On 2/28/07, Daniel Muñiz Fontoira <dmun...@gmail.com> wrote:
pois logo non sei como che chegou o correo a trasno, se te fixas o
asunto pon [Tradutores-Ubuntu]
A discusión comezou na lista de ubuntu, alguen a debeu redirecciónar a
trasno. Tal vez Leandro.

Remitente:
Daniel Muñiz Fontoira
Eu uso software libre [1]