O Tuesday, 7 de August de 2007 17:57:05 mvillarino escribiu:
> O Martes, 7 de Agosto de 2007 16:06, Miguel escribiu:

> http://www.realacademiagalega.org/volga/index.jsp?entrada=ra%F1ura&categori
>a=&oculto=envia
>
> Até onde eu sei, as rañuras non están asociada a rachar, ao contrario que
> fenda, creba, etc.

Sigo sen entender cal é a raíz da que provén ou que deriva de 'rañura'.
Sinónimo perfecto de fenda? Se fora un cultismo porqué leva un son 'ñ'?. En
calquera caso este é un debate lingüsitico: escollede calquera das válidas
nas normativas e vía.

Responderlle a