O Venres, 24 de Agosto de 2007 16:36, Miguel escribiu:
> PD: Non creo que haxa problemas porque edites o glosario mentras o que
> inclúas sexa coherente co que haxa xa.

Eu son da opinión de que todas as alteracións ao glosario deben ser
comunicadas e xustificadas, e que non se deberían facer no caso de que alguén
poña un impedimento xustificado (como aconteceu con slot), así como de que
calquer voluntario en activo debe poder engadir/editar.
Ah!, e de que se o vocábulo a engadir aparece no Collins pocket en <--> es,
non convén engadilo.

Nota:
KAider, o substituto de kbabel para kde 4, inclúe unha ferramenta de glosario
e pesquisas na web. Non sei exactamente como vai, xa que o único kde 4 que
probei foi a beta 1- live baseada en suse, e daquela Shaporostoff aínda non
rematara no SoC, pero é moi interesante (agora está en playground-devtools, e
sí , xa o traducín, como c. credes logo que sei as funcionalidades que ten?).

--
Best regards
MV
Public key available at www.keyserver.net