2008/6/11 Nacho <nacho.r...@gmail.com>:

> jajaja. Queda máis importante a cousa.

Hai moito descoñecemento sobre o que é o Proxecto Trasno. Xa estamos
fartos de repetirnos que hai que facer algo para visibilizarnos.
Despois dos exames de xuño non viña mal poñernos en serio e falar do
asunto. Se somos unha asociación supoño que poderiamos optar a certas
axudas económicas que nos permitan facer algo, coma unhas xornadas, ou
outro tipo de eventos, ou incluso folletos ou outro material
ilustrativo para o que fagan falta cartos, xa que para facer un vídeo
que colgar na Internet non fan falta cartos...