O Xoves 19 Xuño 2008 17:42, damufo escribiu:
> Boas:
> Alguén coñece a diferencia entre cartafol e directorio? existe?
> Dame a impresión de que as veces se usan de forma indistinta.
Eu procuro empregalos de xeito distinto: se aquilo ao que se refere é suposto
para ser visto mediante un xestor de ficheiros (dolphin, konqueror, gentoo,
krusader, etc...) emprego cartafol. Se é algo asociado á terminal ou a un
comando, ou algo moi para desenvolventes, prefiro directorio.
Agora ben, non o fago porque pense que haxa unha diferenza no significado nen
no referente, e só un á maneira de "comentario de tradutor" que vai dentro no
texto termo no cando de na área de comentarios ;-)

--
Best regards,
MV

Responderlle a