Pola miña parte non hai problemas, e entendo, que os que somos da provincia
d'A Coruña non temos maior problema en nos mover a Lugo (Para min, e os de
Coruña Cidade é unha viaxe de 1h aprox ou menos).

Logo, non creo que se falades cos do campus de Lugo teñades problemas por que
vos presten sitios.

En canto ás datas; evitade as datas do 21, 22 e 23 de Nov. É a akademy-es.
Para esta data, suxerenvia de marce, igual pido que me deixen dar unha charla
sobre de internacionalización, caso galego & so on (still to be defined).

PD: para a seguinte propoño O Grove (que así a Xunta poida que nos pague unha
boa mariscada desas que poñen pola zona, LOL)

Responderlle a