Como bo meco que son, eu temé voto por O Grove!!! o verdadeiro paraiso!!! do marisco e o demais placeres!!
Saúdos

Miguel Branco escribiu:
Pola miña parte non hai problemas, e entendo, que os que somos da provincia d'A Coruña non temos maior problema en nos mover a Lugo (Para min, e os de Coruña Cidade é unha viaxe de 1h aprox ou menos).

Logo, non creo que se falades cos do campus de Lugo teñades problemas por que vos presten sitios.

En canto ás datas; evitade as datas do 21, 22 e 23 de Nov. É a akademy-es. Para esta data, suxerenvia de marce, igual pido que me deixen dar unha charla sobre de internacionalización, caso galego & so on (still to be defined). PD: para a seguinte propoño O Grove (que así a Xunta poida que nos pague unha boa mariscada desas que poñen pola zona, LOL)