Dacordo, dou aviso entón pra mirar de xestionar algo a través da USC no
campus de Lugo. Se alguén coñece a alguén ou o que sexa que poida facilitar
as xestións só avisade.

Algún requerimento para o lugar da reunión? Algunha instalación da USC
especialmente adecuada/interesante? Que falen os de Lugo! :-)

Saúdos,

mvillarino escrebeu: