El Tuesday 14 October 2008 12:31:06 Leandro Regueiro escribió:

> Sun Microsystem??

refirome ó OOo; pero si, o nome completo da empresa é Sun Mircosystem. (e que
lle teño manía ás cousas en Java e á interface arcaica do OOo, por iso meto
todo no mesmo saco)

> Parte disto igual é de interés para actualizar a presentación de
> Jacobo Tarrío sobre o Proxecto Trasno. Estaba pensando en actualizala
> e metela nalgunha das xornadas que organiza o GPUL, pero non vexo
> moito movemento respecto das xornadas para noveis... terei que
> preguntarlles de novo. Por certo, teño certos problemas co latex para
> facer as transpas :)

A que te presentación te refires?. BTW, a presentación que faga vai ser
bastante reciclable así se non todo, parte ha servir para ese tipo de eventos
coma os do GPUL (que a todo isto no texto escribino mal). En canto ó de latex,
podes usar plantaillas, coma as que veñen con Kile ou Lyx.

Responderlle a