Eu conseguino instalando as librarías do enchant e creando un directorio
(.enchant) no catafol de usuario e, dentro, outro cartafol (myspell) e no
seu interior coloquei o gl_ES.dic e o gl_ES.aff
Funciona o gedit e o lokalize (en gnome, que aínda non tiven nin ocasión de
instalar kde, que quedou fatal o ubuntu cando actualicei ao p... intrepid e
tiven que comezar de novo cunha instalación limpa).

Responderlle a