Por suposto; nestes días está Antón incorporando as suxestións que foron
chegando, e cando publiquemos a versión próxima xa o faremos xuntando PDF e
ODT (ou o que corresponda).

Da versión 0.5 temos un odt anterior e incompleto, xa que tivemos que facer
modificacións directamente sobre o arte final xusto antes do evento; por
suposto se alguén lle interesa o odt vello envío sen problema, pero como digo
está incompleto, sería unha 0.4 por resumir.

En canto ao calendario de liberacións, ahí xa non me meto; creo que a idea é
liberar unha 0.6 polo Nadal, pero aínda está sen fixar, de modo que tampouco
quero meter a pata dicindo unha data ou versións determinadas e que despois
non poida ser.

Quedo pendente do que me digades,

Saúdos,

damufo escrebeu: