2008/12/28 Marce Villarino <mvillar...@gmail.com>

> O Domingo 28 Decembro 2008 11:04, alguén escribiu:
> (Perdón por responder en público a un correo privado)

> máis
> ben arcaísmos...

xa é, en si mesmo un arcaismo "peer to peer" → inter pares

> No seu momento, descartei empregar «par» (alguén que ten a mesma posición
> _social_ que outro)

Isto é case unha discusión ideoloxica,  a miña postura, debatida con
sociologos e socio-lingüistas:
*Xa non se pode falar dunha "sociedade", temos que falar de "sociedades" é e
a miña máis que modesta opinión que na socieda de intercanbio na rede, na
rede, na internet, todos son iguais*.

> [...]
> .
> Porén, parceiro ([irindo] persoa coa que se comparten propriedades,
> negocios,
> intereses ou divertimentos; [estraviz] adj. Igual, semelhante, *par*. s.
> m. (1)
> Pessoa com quem se comparte um negócio. Sócio. (2) Companheiro, consorte.
> (3)
> Cúmplice. (4) Pessoa com quem se joga. Sinóns. Associado, companheiro, *
> par*)
> paréceme unha descrición moito máis directa do significado:

Como queda refrexado na proposta, par é sínonoma de parceiro.

É máis coa xente coa que comparto na rede non comparto negocios nin
propiedades, non xoguei nunca, nin són complice, nin socio, nin estou
casado, etc...

> Parceiro meu sería quen, por exemplo, me deixase o texto da norma
> EN-15038:2006 para lelo eu tranquilamente na casa.
> (Debín agarrar un catarro con tanta xeada, que moita tose teño eu hoxe)
> --
> Best regards,
> MV

Creo que "par" é o termo máis axeitado a contorna do intercambio e por iso
me decidín por ela.

Este é dos temas que realmente son "discutibles" e nos q

--
"Por favor, non me envíe documentos con extensións .doc, .docx, .xls, .xlsx,
.ppt, .pptx

Instale OpenOffice dende
http://www.mancomun.org/index.php/component/option,com_content/task,view/id,368/Itemid,113/...,
é LIBRE, DE BALDE, totalmente LEGAL, funciona mellor que outros paquetes de
oficina, e está en continuo desenvolvemento."

Responderlle a