O Domingo 22 Febreiro 2009 12:43:05 Marce Villarino escribiu:
> Poderíadesme (foder co hunspell, márcama como incorrecta) reenviar o fío
> onde se falaba disto, en particular a mensaxe de Jacobo Tarrío. Grazas.

Novidades: pois que perdín outra volta toda a caixa de correo, cousas de fozar
con paquetes inestábeis e levar o portátil aceso baixo do brazo.

Resultado:
-1 : Tiven que envainala en meter Lenny cos paquetes de kde4.1. O lokalize non
é tan tan, pero polo menos podo traballar.
-2 : Recuperei tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooda a caixa de correo,
desde 2005, iso si, utilicei unha conexión POP. Así que nada, levo toda a
semana baixando correo, configurando filtros e sen traducir un carallo.

Isto recórdame que teño que actualizar unhas traducións da debian e escribir
unha mensaxe cos non moi bons prognósticos que teño para a saída de 4.3.

Responderlle a