O Luns 09 Marzo 2009 17:30:39 Adrián Chaves Fernández escribiu:

> Eu non diría que substantivar un adxectivo eludindo o termo ao que fai
> referencia sexa un uso incorrecto. O que si, imaxino que nalgúns casos,
> especialmente á hora de traducir sen un contexto claro, pode levar a
> confusión respecto de cal é o termo ao que substitúe
Precisamente é o que sosteño. A meirande parte das veces que se sustantiva
(que son o groso das veces que se usa en masculino) faise mal, co que non
estou, lóxicamente, dacordo. Sustantivar está ben, pero hai que usar as
palabras correctamente. Por iso expuña un "típico" exemplo de uso incorrecto
cos motivos para xustificar dita incorrección.

Saúde!!
--
O malo da relixión e a súa carenza de imaxinación
--

Responderlle a