> local
> que

> de
> en

> Estou dacordo co proposto, pero como se comentou na entrada de
> "hostname" tamén pode significar "anfitrión" no contexto da
> virtualización.

Entendo que en virtualización hostname é o nome da máquina "real", eu tamén
emprego anfitrión para referirme a ela, e a "invitado" cando falo do S.O.
que está na máquina virtual

En todo caso tamén penso que en contextos onde estea
> totalmente claro que se trata dun servidor poderiase discutir se se
> traduce coma "servidor" ou coma "máquina",

Cando está claro que é así eu emprego "servidor"

ainda que para aforrar
> problemas case optaria por usar unica e exclusivamente "máquina"

por mín de acordo

agás