> Valdoviño está a uns 45 minutos de Viveiro, se alguén máis se anima,
> podémola facer. Eu non quero axudas económicas.

Pois xq non, a min quédame como a 1h: podería ir. Iso si tería que escoller o
día pois teño horarios complicados e por preferír prefiro antes de Semana
Santa e un Luns ou un Xoves, pero vamos, que non hai moito problema.

Igual ca Marce, non creo que nos teñades que pagar nada, como moito indicarnos
dun sitio non que poidamos xantar ben ;) e iso inclúe que fagan un bo café .

Saúdos e moitas grazas pola invitación, Alberte

Responderlle a