Pois moitas grazas!
A verdade é que me alegra moito que poidades vir algún, e non vos
preocupedes que por aquí se come ben. A charla si que tería que ser en día
laborable, xa que sería unha actividade académica. O de facelo antes de
semana santa dicía que é máis complicado porque xa van ser as avaliacións e
os rapaces andan máis afogados de exames e sería máis dificil atopar algún
profesor que nos ceda a súa hora, eu mesmo ando moi apurado coa
programación. Nada máis pasar semana santa, xa é moito máis doado. De todos
xeitos, se ten que ser agora, buscamos a maneira.
En resume, propoñede vós o día e hora  que vos vaia mellor (o horario do
cole é polas mañás de 9:35 a 15:05 e o xoves tarde de 16:45 a 18:35) e logo
eu miro a ver se damos organizado. Se tal dádeme un par de opcións para ter
xogo.
O dito, moitas grazas e ficamos en contacto.
Tucho