2009/3/15 Marce Villarino <mvillar...@gmail.com>:
> O Venres 13 Marzo 2009 16:20:58 Leandro Regueiro escribiu:
>
> Podes analizar se hai algunha se "Entorno" aparece no sintagma "Variábel de
> entorno" ou se é outro o caso?

Poder poderia, pero o open-tran non está ainda tan avanzado: se lle
metes "variábel" e "entorno" o que fai é buscar as cadeas onde aparece
unha, as cadeas onde aparece a outra, e xuntalas, pero o que non fai é
buscar cadeas onde aparezan as dúas. En principio seria modificar a
consulta SQL, pero como ten o de fusionar dúas bases de datos e hai
múltiples táboas en JOIN múltiples pois é chungo. Pero está na miña
lista de tarefas pendentes.

Respecto á escolla eu uso "ambiente" case para todo.