> Olá,
>
> pois onte foi o día no que Miguel e máis eu lles falamos aos rapaces do CPI
> de Atios, en Valdoviño, acerca do software libre e da tradución deste.
>
> A experiencia gustoume, e mando anexo a versión para imprimir da miña parte
> do rollo.
>
> Iso si: vou tirarlle das orellas ao mestre: que é iso de que aínda non lles
> deches nada de programación aos cativos? Con kturtle sería doadísimo ;-)

Gústame a presentación. Nunca vira unha presentación en PDF, pero vai xenial
(alomenos no Okular).

Pero teño unhas cousiñas que comentar, todas con respecto da última páxina:
1. vos --> vós
2. sob --> sobre/baixo
3. Non sería mellor unha licenza copyleft para evitar que outras persoas usen
unha licenza máis restrictiva para unha obra derivada? (CC:by-sa?)

Responderlle a