O Venres 01 Maio 2009 15:23:49 Adrián Chaves Fernández escribiu:
> 3. Non sería mellor unha licenza copyleft para evitar que outras persoas
> usen unha licenza máis restrictiva para unha obra derivada? (CC:by-sa?)
Non.
Tampouco digo que sexa un non categórico absoluto. Talvez se eu fose fan da
FSF diría que si, e que as liberdades no software son 4 (Credo in unum Deus
Patrem onmipotente Creatore celli et terrae Visibilium omnium en
invisibilium...), pero é que son da BSD, e prefiro permitir que quen queira
faga o que lle pete coa charla; entre outras cousas, porque o material que
collín de Erik Wilde xa viña así (CC:by)

Responderlle a