O Luns, 13 de Xullo de 2009 17:13:12 Leandro Regueiro escribiu:

> Eu prefiro que non sexa en agosto. Non estaría de máis ir concretando
> un pouco máis o tema: Miguel vai de presi.

O_o

 daquela ti vas de secretario seghuro ;)

> Si, teremos que crear unha conta pero en que entidade?

poida que o mellor sexa unha caixa: caixa galicia ou caixanova??

> Haberá tamén xente que non poida/queira ir á asemblea fundacional e
> queira ser socio: pagan eles despois unha taxa ou como facemos? Se
> sabemos que imos ser máis de vinte cunha taxa de 5€ vale para cubrir
> ese gasto.

Pois se abrimos conta antes da fundacional a xente pode meter alí para ter o
día que se rexistre ( e non sei como vai isto> contas de asociacións). Senón
podería algún adiantar os cartos (se non queda máis remedio, eu) ou xuntarse o
día da asemblea.

Responderlle a