2009/7/13 Miguel Branco <bandu...@gmail.com>

> Pois se abrimos conta antes da fundacional a xente pode meter alí para ter
> día que se rexistre ( e non sei como vai isto> contas de asociacións).
> Senón
> podería algún adiantar os cartos (se non queda máis remedio, eu) ou
> xuntarse o
> día da asemblea.

Fai apenas un mes que montamos unha asociación cultural no meu concello, e
aínda que eu non levei o papelame, se queredes abrir unha conta para a
asociación, antes tedes que estar legalmente constituídos (iso aínda levará
uns tres meses, mais ou menos, dende que se presente a documentación, sempre
que non haxa erros).

Así que para ir xuntando cartos para os trámites, haberá que designar a
alguén que se faga responsable (considero parvada abrir unha conta, porque ó
fin e o cabo terá que estar a nome dunha persoa física, e ben podemos
confiar en que os garde no peto :P). Penso que o mellor é designar
tesoureiro, que se faga cargo das aportacións da xente, e unha vez
constituída a asociación, se teñan en conta esas aportacións e se deduzan
das cotas (se se decide poñelas, que imaxino que sí)

En canto a como abrir a conta, agora mesmo estamos neso na nosa asociación,
así que cando chegue o momento podo comentarvos como vai mais ou menos.

--

Xabier Villar

Responderlle a