Boas:

Xabier Villar escribiu:

2009/7/13 Miguel Branco <bandu...@gmail.com <mailto:bandu...@gmail.com>>

    Pois se abrimos conta antes da fundacional a xente pode meter alí
    para ter o
    día que se rexistre ( e non sei como vai isto> contas de
    asociacións). Senón
    podería algún adiantar os cartos (se non queda máis remedio, eu) ou
    xuntarse o
    día da asemblea.

Fai apenas un mes que montamos unha asociación cultural no meu concello, e aínda que eu non levei o papelame, se queredes abrir unha conta para a asociación, antes tedes que estar legalmente constituídos (iso aínda levará uns tres meses, mais ou menos, dende que se presente a documentación, sempre que non haxa erros).

Así que para ir xuntando cartos para os trámites, haberá que designar a alguén que se faga responsable (considero parvada abrir unha conta, porque ó fin e o cabo terá que estar a nome dunha persoa física, e ben podemos confiar en que os garde no peto :P). Penso que o mellor é designar tesoureiro, que se faga cargo das aportacións da xente, e unha vez constituída a asociación, se teñan en conta esas aportacións e se deduzan das cotas (se se decide poñelas, que imaxino que sí)
pareceme correcto

En canto a como abrir a conta, agora mesmo estamos neso na nosa asociación, así que cando chegue o momento podo comentarvos como vai mais ou menos. --

Xabier Villar

Se Miguel presidente
Leandro secretario
Marce daquela tesoureiro, que ademais é experto no kmymoney.
Marce, cando che sería posíbel asistir?

Responderlle a