Boas:
Por min, como xa comentara, adiante, todo correcto tal como quedara.

Antón Méixome escribiu:
2009/9/23 Miguel Branco <bandu...@gmail.com>:
Andamos en que durante o vrán aburrinme do tema, modifiquei no estatuto algo
que alguén mo pedira (négome a buscar agora exactamente qué) e en que o final
Méixome tiña razón no calendario que propuxera. Dito o cal:

- habendo xa estatuto
- procedamos a facer unha asemblea por IRC, p.ex
- votamos directiva (teño o método xa maquinado)
- reunímonos para a firma etc tódolos que queiramos ir coma socios fundadores,
páganse entre todos os 33€ de rexistro (creo!!) e rexístrase aló onde 'tá
freijolito -- tomar unhas cañas en Santiagho é unha boa actividade
sociocultural para acompañar o trámite burocrático
-en tres meses pare a xunta e temos asociación
- e durante o preñe podemos ir pensando en web, maquinaria de autobombo
(páxina en facebook, tuenti, twitter e mariconadas diversas) e estrutura de
captación de xente para a secta...

sen mais, pasarei a definitivisima versión do estatuto axiña e/ou en canto mo
pida o corpo e/ou insistades