Opino que deberiades consultar o glosario de Trasno, que para iso
está: http://trasno.net/trasno:glosario

 wrap search

1. s.f. procura cíclica
2. s.f. procura circular
3.       procurar ciclicamente

    Modo de procura no cal, ao acadar o final da entidade onde se
estexa a procurar,
    a procura é continuada desde o comezo da entidade até o ponto onde
comezar o proceso.

Por outra banda, a ver se Fran integra o script de consulta que fixen
eu co Fantasdic para ver se vos animades a consultar os glosarios,
aínda que non sexan perfectos boa parte deles.

Por certo, estou intentando arranxar o script de consulta para que
filtre por resultados exactos tamén, xa que se buscas "tab" aparece a
ducia de resultados que conteñen "tab", pero tamén todos os outros que
conteñen "table", "database", "executable", "portable", "writable"...
e ao final son 170 entradas de nada que devolve a pesquisa, o que
evidentemente non é moi útil se queres unha consulta rápida e exacta.
Toma nota, Fran!!